Fra Tostify til Dansk Supermarked Group

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on RedditShare on LinkedInBuffer this pageSharing is caring...

2015 har ikke været kedeligt, tværtimod. Jeg har fået etableret min egen virksomhed, Tostify, og prøver den vanvittig fede følelse af at være den frie fugl, og har gennemført en række super spændende projekter.

2016 bliver bare endnu vildere! 

Jeg har nu fået muligheden for at gå all in på den ultimative udfordring indenfor digital marketing i Danmark, og efter måneders overvejelser og gode snakke med Dansk Supermarked Group har jeg valgt at takke ja til en stilling som Head of Social Media. Min første dag i Årslev er den 1. februar 2016.

Jeg glæder mig helt vildt til en strategisk position på tværs af alle brands i koncernen hvor jeg bliver en del af et kompetencecenter, som har som mål at bringe Dansk Supermarked i den absolut verdenselite indenfor digitale oplevelser i detailhandel. Vi har vendt og drejet mine visioner for social business, og vi er 100 % aligned og enige, og kan slet ikke vente med at komme igang.

Dette betyder samtidig at jeg lukker Tostify pr. 31. januar, og jeg vil i den forbindelse gerne give en kæmpestor tak til Rasmus Møller-Nielsen og resten af de fantastiske mennesker i Komfo og alle de andre spændende kunder, jeg har haft fornøjelsen af at arbejde med i løbet af de sidste måneder.

Det er planen at jeg fortsætter med at podcaste i Gamle Mænd I Nye Medier og bloggen her vil formentlig heller ikke ligge øde hen. Der nok fremover komme lidt mere fokus på tech og mindre social media.

Godt nytår!

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on RedditShare on LinkedInBuffer this pageSharing is caring...

En tanke om "Fra Tostify til Dansk Supermarked Group"

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *